הכר את הצוות

אמנדה לינד, מנהלת העמק.

אמנדה אומרת שהיא "תמיד מוקסמת מהפלא של הטבע ומחפשת דרכים כדי לחלוק הידיעה." אחרי שני עשורים של עבודה על הציר שבין קהילה לשמירת טבע – אמנדה היא אשת מקצוע פרקטית שאומרת שהיא "רק" מחברת בין אנשים לבין טבע. 

ענבל שמש, מנהלת חינוך ותוכן.

ענבל עוסקת בחינוך ובשמירת טבע מזה למעלה מעשור. אצלנו בעמק, המונח חינוך נתפס כמשהו הרבה יותר רחב: אנחנו מתכוונים לכל החוויה שעובר מבקר בעמק מרגע הכניסה ועד ליציאה הבאה אל הטבע. ענבל ממש אלרגית למילה "אטרקציה" כשמתארים את עמק הצבאים. שווה לקרוא כאן קצת כדי להבין למה….

פייגל טריין, רכזת שטח.

פייגל הגיעה לעמק הצבאים אחרי שנים רבות בחינוך ועמותות בר-קיימות. היא תמיד מחפשת לבנות קשר בין טבע לחברה, ובעמק, היא יכולה לעשות את זה בדיוק. בנוסף לרכזת שטח, פייגל עוסקת באומנות וכתיבה.

אפרת יגור, מנהלת העדר ושיקום הצבים.

אפרת יגור, עובדת סוציאלית בהכשרתה, בעלת תואר שני בניהול עיצוב וחדשנות מבצלאל. התחילה כמתנדבת בעמק, ולאחר כשנתיים הצטרפה לצוות בתור מטפלת העדר ואחראית על פרוייקט שיקום הצבים. "אני מודה כל יום על הזכות לעבוד בטבע, עם בעלי חיים וקהילה, ומאמינה בחיבור המלא בין השניים."

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

גלילה למעלה